Дедалі більше українців надають перевагу отриманню правових консультацій та роз’яснень телефоном або через онлайн-сервіси системи з надання безоплатної правової допомоги.
Враховуючи зростання попиту саме на телефонні консультації, постало питання – як далі розвивати єдиний контактний центр системи БПД.
Дзвінок до контактного центру системи БПД 0 800 213 103 в умовах воєнного стану для громадян України став швидким і простим способом отримати правову інформацію та підтримку.
«З 24 лютого 2022 року, коли росія вдерлася на територію нашої держави, юристи контактного центру системи з надання безоплатної правової допомоги за номером 0 800 213 103 опрацювали понад 80 тис. дзвінків станом на 15 червня . Це у 1,5 раза більше, ніж торік», – розповіла начальниця управління забезпечення доступу до правової допомоги Координаційного центру з надання правової допомоги Наталія Марчук.
Зважаючи на значне збільшення дзвінків, до двох постійних команд консультантів регіональних центрів з надання БВПД у Чернівецькій та Сумській областях долучилися їхні колеги з інших регіонів України. Для юристів, які консультують клієнтів за номером 0 800 213 103, проводиться навчання з розвитку навичок комунікації, зокрема, телефоном. Консультанти дізнаються про важливі правила та рекомендації у комунікації, які допомагають їм просто і лаконічно донести клієнтам складні юридичні речі.
Детальніше читайте на нашому сайті: https://bit.ly/3OqjOZZ