Іванівська громада
Одеська область, Березівський район

Якщо ти вважаєш, що страхова компанія порушила твої права, дотримуйся простого алгоритму дій.

Дата: 09.08.2024 15:27
Кількість переглядів: 70

Фото без опису

Спочатку звернися безпосередньо до страховика. Можна зателефонувати на "гарячу лінію" або надіслати письмове звернення на ім’я керівника. Інколи вдається швидко вирішити ситуацію або отримати роз’яснення вже на цьому рівні.

Якщо питання не вдалося вирішити, ти можеш звернутися до Національного банку України.

Національний банк України є регулятором страхового ринку. Він здійснює нагляд за страховим сектором та прагне сформувати платоспроможний, стійкий, конкурентний ринок із належним захистом прав споживачів послуг страхування.

Детальніше про подання звернень: https://bank.gov.ua/ua/consumer-protection

Більше про страхування, дізнавайся на сайті з фінансової грамотності “Гаразд” за посиланням: https://harazd.bank.gov.ua/article/strahuvanna

#ЗнайСвоїПрава_Страхування #ЗСП_Страхування


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Створення нового проекту

Ви можете вказати варіанти відповідей для голосування, якщо це потрібно.

Додати файл
Додати файл
Додати файл
Додати файл
Увага! З метою недопущення маніпуляцій суспільною думкою редагування ТА ВИДАЛЕННЯ даного проекту після його збереження буде не можливим! Уважно ще раз перевірте текст на предмет помилок та змісту.

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, Email, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.

Погоджуюсь на передачу персональних даних